Το Σχολείο μας – Εικονοσυνεργασία και Φυσική Αγωγή – Virtual collaboration PE

ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSD_y6yx2GFFaKYgHH72x-B5oUf7qmUydXSQfF9JEFI6XxdgO9lEXnL_galDI5-77Si5S50rTcXsCha/pub?start=true&loop=true&delayms=5000
Η εικονοσυνεργασία αποτελεί ένα δημιουργικό project για την εξ αποστάσεως διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής.
Η διαδικασία:
Οι φωτογραφίες: Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής φωτογράφησε το κλειστό και παγερά άδειο Σχολείο τον καιρό της πανδημίας. (Φωτογράφησε την είσοδο, τους διαδρόμους, τις πόρτες κάθε τμήματος, τις αυλές όπου κάθε τμήμα έκανε χωριστά διάλειμμα και το γυμναστήριο.) Οι φωτογραφίες τοποθετήθηκαν σε μια παρουσίαση google slides.
Η απόφαση: Οι συμμετέχοντες, πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε αυτή την εικόνα του Σχολείου.
Το ασκησιολόγιο: Μετά από 4-5 κινητικά μαθήματα αναπτύχτηκε ένα πλούσιο ασκησιολόγιο.
Οι ομάδες: Οι μαθητές και μαθήτριες χωρίστηκαν σε 4-5 ομάδες, με τη χρήση του Breakout session webex. Μέσα από την αλληλεπίδρασή τους, επέλεξαν την αγαπημένη τους άσκηση, την εκτέλεσαν και μοιράστηκαν συναισθήματα και απόψεις στην ολομέλεια, ορίζοντας έναν εκπρόσωπο.
Οι κινητικές επιλογές των τμημάτων γέμισαν τις αυλές με την ενέργεια των μαθητών και μαθητριών (με τη χρήση κινούμενης εικόνας gif)
• Έξω από τις πόρτες των τμημάτων, τοποθετήθηκαν κινούμενες εικόνες με παιδιά ή animation και συννεφάκια με τα ενθουσιώδη λόγια των μαθητών, όταν έχουν μάθημα Φυσικής Αγωγής. Αυτό θύμιζε στους συμμετέχοντες τη ρουτίνα που είχαν αναπτύξει κατά τη σχολική τους ζωή.
Η τηλεσυνάντηση: Υλοποιήθηκε τηλεσυνάντηση εκπροσώπων των τμημάτων μέσω webex (1-2 εκπρόσωποι από κάθε τμήμα, εκτός ωραρίου και με γονική συναίνεση), όπου όλοι οι εκπρόσωποι μοιράστηκαν τις απόψεις των 8 τμημάτων. Μέσα από αυτή τη διαδικασία διαμορφώθηκε η τελική εργασία.
Η παρουσίαση: Οι εκπρόσωπος κάθε τμήματος ανέλαβε να παρουσιάσει στο δικό του τμήμα τη συνολική εργασία. Από Γ έως ΣΤ τάξη οι εκπρόσωποι πραγματοποίησαν τα παραπάνω με το εργαλείο share webex, διαμοιρασμό οθόνης.
• Οι εκπρόσωποι μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους από την τηλεσυνάντηση με τους συμμαθητές τους (Ευχαριστήθηκα πολύ! Η μαμά μου, μου είπε μπράβο που στήριξες το τμήμα σου κι ένιωσα μέσα μου μια μεγάλη χαρά! Μάρκος / Ήταν υπέροχα που συναντηθήκαμε με παιδιά άλλων τμημάτων! Τώρα θα έχω πιο πολλούς φίλους, όταν γυρίσουμε στο σχολείο! Αναστασία)
• Η παρουσίαση κοινοποιήθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (με μέσα κοινωνικής δικτύωσης) από όπου οι συμμετέχοντες δέχτηκαν επιβράβευση για το εικονοσυνεργατικό τους έργο.
Επισήμανση:
Κάθε άσκηση χρειάζεται να προσαρμόζεται στις ανάγκες και στο επίπεδο του κάθε ασκούμενου ή να παραλείπεται π.χ. υπάρχουν ασκήσεις που εκτελούνται από μαθητές μας – αθλητές και έχουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας.
Οι ασκήσεις στο γυμναστήριο καθώς και οι οθόνες ποδοσφαίρου και καλαθοσφαίρησης είναι μόνο για θέαση.

Καλό και δημιουργικό εικονοσυνεργατικό μάθημα σε όλους!

Δημοσιεύτηκε στις 5-1-2021 στο https://efadthess.blogspot.com/2021/01/virtual-collaboration.html

About Βασιλική Σαζακλίδου

avatar

Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης