“Δύο Σχολεία μια Αγκαλιά” – Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας – Φυσική Αγωγή

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 2019-2020 “Δύο Σχολεία μια Αγκαλιά”
Β2, 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, Β2, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου.

Φέτος στο σχολείο μας υλοποιήθηκε το διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Δύο Σχολεία μια Αγκαλιά” με στόχο τη διερεύνηση αξιών ζωής όπως φιλία, αποδοχή, ομαδικότητα και καλοσύνη καθώς και την καλλιέργεια δεξιοτήτων ενσυναίσθησης και αυτενέργειας μέσα από την κινητική δημιουργικότητα και τη δημιουργική λεκτική.
Οι συνεργαζόμενοι μαθητές και μαθήτριες, υλοποίησαν δια ζώσεις συναντήσεις στα συνεργαζόμενα σχολεία καθώς και τηλεδιάσκεψη. Δημιούργησαν και εκτύπωσαν πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό με θέμα τη φιλία.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί υλοποίησης:

  • Βασιλική Σαζακλίδου, MSc, Φυσικής Αγωγής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης
  • Μαρία Πανουσιάδου, Δασκάλα του Β2 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου

Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί:

  • Αθηνά Λαζαρίδου, Υποδιευθύντρια και Δασκάλα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης
  • Αναστασία Μπάρμπα, Φυσικής Αγωγής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου
  • Άννα Γεράση, Υποδιευθύντρια και Μουσικός του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου

Στο παρακάτω ιστολόγιο παρουσιάζονται όλες οι δράσεις μας καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα.

https://diosxoleiamiagkalia.weebly.com/

  • ΔΡΑΣΗ 1: «ΖΙΜ-ΖΟΥΜ-ΖΙΜ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ» -ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΙΧΝΗΣ
  • ΔΡΑΣΗ 2: ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ “ΖΙΜ-ΖΟΥΜ-ΖΙΜ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ”
  • ΔΡΑΣΗ 3: ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
  • ΔΡΑΣΗ 4: “Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ” -ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ, ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ

Ευχαριστούμε τον διευθυντή του σχολείου μας κ. Σωτήρη Αγγέλλου για τη πολύτιμη στήριξή του καθώς και τους γονείς του Β2 για την αμέριστη συμπαράστασή τους σε κάθε μας δράση.

About Βασιλική Σαζακλίδου

avatar

Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης